Shopping i aarhus


Jeg var en tur til Århus med en veninde i går for at shoppe lidt her og der. Har måske ikke ligefrem købt overvældende meget da jeg har tendens til at shoppe online. Dog har jeg fået tre vildt fede tøjstykker med mig hjem. Den første er en velourkjole fra New Yorker med det fedeste mønster man kun kan se i direkte lys. Det næste er en super flot slå-om kjole fra Topshop. Den har en før-pris på 700-800 (kan ikke huske) og var sat ned til 100,-! Den er lidt for stor i overdelen men det går. Det sidste er en superblød trøje fra Only i den fineste mørkegrøn/teal farve. Dejlig efterårsfarve. Alt i alt er jeg nu meget tilfreds med mine køb. Min veninde gik lidt mere amok end mig, og kom til at spendere lidt over 2000,- ;) Hovsa. Jeg har selv kun brugt omkring 600 i alt inklusiv mad og transport.

2 kommentarer

  1. Jeg er helt pjattet med dit layout. Det er elegant, sart og flot. Jeg elsker, elsker, elsker det!

    SvarSlet





© Copyright 2013, Christina.