En dag i bageriet

Undskyld for seriøst billede spam men synes lige jeg ville dele, hvad vi har lavet i bageriet i dag. Vi har blandt andet lavet alle vores tørkager færdige. Der skulle laves 10 hver af henholdsvis napoleonshatte, koøjne, cremelinser og mazarintærter. Jeg fik desværre kun et 7-tal pga min glasur på mazarintærterne, men den er jo tydeligvis heller ikke særlig køn. Alt andet var til en flot 10-tal. Men så rammer jeg 10'eren næste gang der skal laves tørkager!
Udover at lave dem færdige, skulle vi lave nogle Wales stænger (vandbakkelse-stang med flødecreme og -skum) som jeg nu også synes jeg har sluppet godt fra. Der var lidt ekstra dej til overs, så der blev lige to små Wales boller.

2 kommentarer

  1. Et 7 tal, er virkelig en flot karakter... Men når jeg kigger på dit billeder - så ville jeg sige, de lignede noget som var et 12 tal værd! :D Kan virkelig ikke se at glasuren skulle være grim? Det ser mega lækkert ud :D
    HIT MED DE NAPOLEONS HATTE!! ^_^"

    Simone
    Microcut.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød! *smugler dig en napoleonshat*

      Slet





© Copyright 2013, Christina.